dag 1 - Reisverslag uit La Bourjat, Frankrijk van Jan, Robin, Miquel en Rodney Orzeszek - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit La Bourjat, Frankrijk van Jan, Robin, Miquel en Rodney Orzeszek - WaarBenJij.nu

dag 1

Blijf op de hoogte en volg Jan, Robin, Miquel en Rodney

26 Mei 2017 | Frankrijk, La Bourjat

Vandaag stond in het teken van een rust dag, voorbeeld nemend aan de Giro hebben we de benen een day off gegeven. Alleen koffie gedronken, boodschappen gedaan, geluncht, koffie gedronken, en een test ritje (MdV en RO) en wandeling (JdJ en RdJ)koffie gedronken en avondeten. A regular bikers day.

Heerlijk pasta gegeten (ff koolhydraten stapelen) op de veranda met uitzicht op het water. M en J kunnen goed koken, complimenten heren!

Nu route voorbereiden, apps, navi's, gpx viewers, laptop tot aan ouderwetse printje komen op tafel.

Morgen een vroege start dus vandaag vroeg erin......

Ps Kijk even naar het huis bij de foto's. Geloof me, binnen minder erg dat het eruit ziet....

• 27 Mei 2017 - 08:45

Reinoud:

Heren, het gaat toch niet zo'n 'vakantie' worden.... rustdag, fietsdag,
    Rustdag.... wij willen bloed, zweet en tranen zien, strijdende gezichten, moedeloze blikken en bovenbenen zo dik als boomstammen!!!

• 27 Mei 2017 - 08:52

Reinoud:

Mijn vervolg tekst is wordt niet getoond...

Toch wilde ik vanuit mijn luie strandstoel mijn groot respect overbrengen en wens jullie veel plezieren en een mooie tocht.
    Mag the force be with you!!